niedziela, 25 listopada 2012

Liebster Award


Cholera... a myślałam ze mnie to ominie xD No cóż. Zostałam nominowana własnie do Liebster Award przez i_want_youu. Szt  ty! xD

Zasady tego tagu:
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował." 

No to czas na pytania i odpowiedzi xD

1.Czym inspirujesz się w pisaniu opowiadań?
 O matko. Tego jest zbyt wiele. Od piosenki przez obejrzany film po głupi fanmade na yt.

2. Kiedy napisałaś swoje pierwsze opowiadanie.
 Hmm.. To będzie ze trzy lata temu. Jest tak żałosne że chce o nim zapomnieć ;/

3. Czego nienawidzisz?
 Chamskich ludzi. Głupich pytań. Chorej ciekawości. Nietolerancji. Grzybów (xD) i robali. I jeszcze wiele, wiele innych xD

4. Czy jest taka rzecz/osoba dla której mogłabyś wszystko poświęcić?
 O kurde... sama nie wiem. Raczej nie.

5.Kto jest twoim biasem?
 Mam kilku...nastu xD. Ultra mega i tak dalej biasem jest Eunhyuk z Super Junior. Ale moim pierwszym i niezaprzeczalnie nigdy nie zapomnianym bisem jest Jonghyun z SHINee.

6. Jaki był pierwszy wykonawca kpopowy, którego usłyszałaś?
 SHINee. Do tego polska parodia "Ring Ding Dong" xD

7. Czy chciałabyś przeżyć coś takiego, jak postaci w Twoich opowiadaniach?
 W niektórych opowiadaniach i owszem. Dużo moich opowiadań jest napisanych pod wpływem moich marzeń. Tych bardziej nierealnych i tych mniej xD

8. Lubisz kuchnię azjatycką?
 Bardzo. Nie tyle co jeść co ja przygotowywać xD

9. Co ci się najbardziej podoba, a co nie, w Azji?
 W Azji podoba mi się najbardziej ich odmienny styl życia. Ich jedzenie i to jak traktują się nawzajem. Z drugiej strony nie podoba mi się np. w Japonii ta mordercza ilość godzin pracy. W Korei wzniesienie celebrytów ponad człowieka tak bardzo że są porównywani do bogów oraz to jak traktuje się tam kobiety i związki. Niby jest już z kobietami trochę lepiej ale nadal są traktowane trochę inaczej niż mężczyźni. Młodzi Azjaci też dają popalić starszyźnie. Jestem z nich dumna xD

10.Co lubisz robić w wolnych chwilach?
 Pisać. Bardzo dużo. Słuchać muzyki. Nieustannie. I piec. Bardzo często xD

11. Utożsamiasz się z postaciami, o których piszesz?
 Bardzo często. Jeśli w jakimkolwiek opowiadaniu ukazuje się jakaś dziewczyna jest zazwyczaj odzwierciedleniem mnie samej. Nie ważne jak bardzo się ode mnie różny często wrzucam w bohaterki "kawałki siebie".

Otagowuję:

http://troubles-maker.blogspot.com/
http://one-shot.blog.pl/
http://haruharu-junghee.blogspot.com/

Cholercia ale jestem cienka xD no nic. Oto moje pytania.

1. Jak długo piszesz?
2. Co skłoniło cie do założenia tego bloga?
3. Kto jest twoim biasem?
4. Twój ulubiony zespół?
5. Jak radzisz sobie z momentami, kiedy brak ci weny?
6. Co najlepiej cię odstresowuję?
7. Jakie masz hobby?
8. Czy często zdarzają ci się "zastoje" w pisaniu?
9. Chciałabyś pojechać do Azji? Gdzie najbardziej?
10. Miałaś kiedyś tak, że nie lubiłaś postaci w swoim opowiadaniu?
11. Zdarza ci się "wyśnić" opowiadanie?

Tylko nie bijcie! xD
EDIT:
Jeszcze jedna nominacja? Boże why? Dobra. Nominowana zostałam przez Ha Ki Han. Wiec zabieram się za pytania.

1.Czym jest dla ciebie Kpop?
 Kpop to moje drugie życie. Każda muzyka jest dla mnie ważna a gatunek na prawdę nie ma tu znaczenia jednak przez to że kpop jest tak wyjątkowy. Całkiem inny niż inne gatunki tworzone w innych krajach pewnie przez to właśnie zajmuje tak ważne miejsce w moim życiu.

2. Masz jakieś zwierzątko domowe?
 Tak. Mam dwunastoletniego kota, trzyletniego psa i pięcioletnią koszatniczkę.

3. Ulubiona potrawa?
 Ryz z sosem słodko-kwaśnym.

4. Czy masz jakiegoś Koreańskiego/Japońskiego ulubieńca?
 Oh proszę! Pewnie że mam! Eunhyuk z Super Junior i Jonghyun z SHINee i jeszcze kilku innych. Oraz Taka z One Ok Rock oraz Yamamoto Yusuke.

5. Ulubiony dzień tygodnia?
 Sobota.

6. Gdybyś mogła zmienić w sobie jedną rzecz co by to było?
 Chciałabym mieć szybszą przemianę materii xD

7. Jaką Koreańską/Japońską osobę chciałabyś spotkać?
 Eee...te z pytania czwartego xD

8. Uczysz się lub planujesz uczyć się jakiegoś azjatyckiego języka?
 Uczyć może nie uczę...tak sama z siebie to koreański i japoński.

9. Co dała ci fascynacja Azją?
 Bardzo wiele. Dzięki niej w końcu zdecydowałam się kim chce zostać w przyszłości. Dała mi dużo frajdy i pozwoliła rozwijać się w pisaniu jak i podszkoliła mnie z języków. Nie tyle azjatyckich co z angielskiego bo jak wiadomo większość programów jest tłumaczona tylko na ten język. Jedyny obcy który w miarę rozumiem xD

10. Jak zaczęła się twoja przygoda z kpop'em?
 Od podrzuconej parodii "Ring Ding Dong" przez moją koleżankę.

11. Twoje motto życiowe?
 Chyba nie posiadam. Jeśli nawet to było by to coś w stylu:" Nie przejmuj się co mówią inni. I tak nie mają o niczym pojęcia".

Blogi już nominowałam. No i ...hm.. będzie tego!

1 komentarz:

  1. Haha! Wiesz że masz jeszcze jedną nominacje? Mój Ty biedaku! ;P

    OdpowiedzUsuń