środa, 2 stycznia 2013

Czy ja wiem..?

Wiecie...tak ostatnio sobie myślałam...Wiem że to trochę nie ten teges i w ogóle(Giza nie wie co napisać i zmyśla...) może skończę z tym blogiem? Tak będzie lepiej dla mnie i dla mojej psychiki (Mwahahaha jakby to coś dało!). To się robi niezdrowe i....Na prawdę z tym kończę. Wiem, przepraszam Was, dziś jest taki dzień, kiedy zdaje sobie sprawę z tego ile czasu straciłam na pisanie tych one-shotów. I mimo iż początkowo sprawiało mi to wielką przyjemność później...stało się to obowiązkiem...Nie chcąc Was zawieść, wręcz błagałam o kolejne propozycje gdyż sama nie miałam pomysłów o czym(lub kim) mogła bym wam napisać. Z jednej strony strasznie mi smutno kończąc ten rozdział w moim życiu akurat w dzień moich narodzin...jednak mając siedemnaście lat zdałam sobie sprawę że powinnam zająć się bardziej nauką...tak by mieć w przyszłości szanse zostać tym kim bardzo chce. Wybaczcie mi. Przepraszam.

G.G



...




...





...





....




....






...



PS......
ŻARTOWAŁAM! Hahahahaah! Napędziłam Wam stracha, co?

Pisząc tą notkę właśnie tak wyglądałam! Hyukjae, mój mężu! Jednak jesteśmy kompatybilni! xD Jeśli ktoś z Was na prawdę przejął się tym co napisałam na serio przepraszam ale... ja już tak mam xD Moja psychika wysiada ale w cale nie jest mi z tym źle. A powód dla którego piszę tę dość nadzwyczajną notkę jest fakt...iż założyłam nowego bloga xD Yaoi of kors no bo jakżeby inaczej. Jest to opowiadanie które zaczyna mnie wkurzać bo nie chcę się odczepić. Mówi cały czas :" No opublikuj mnie ździro! Rusz dupę i opublikuj " Lecą gorsze epitety ale co będę się sama obrażać w dniu urodzinek xD Blog został założony gdyż będzie tam publikowane opowiadanie wieloczęściowe EunHae.

Wciskamy na gifa ludzie! xD

Wiecie zapewne że was kocham xD Wybaczcie mi ten mały wybryk i zapraszam na prolog na nowym blogu. Mam nadzieje że historia spodoba się Wam tak samo jak mi :)

G.G
PSS Na prawdę wybaczcie!<kłania się w pas>

G.G


4 komentarze:

  1. no ZABIJĘ CIĘ! agdsgbdkjbfkjhfhdkjfnksdfhds. a podczas czytania tego już myślałam jak mocno potyram Cię w komentarzu i zastanawiałam się jak ogromna będzie moja rozpacz, a później.. poczułam taką ulgę :D hahaha. opowiadanie z EunHae?! chyba po raz pierwszy ktoś taką złą wiadomość nagle przeistoczył w coś, co kocham najbardziej, więc nie mogę się gniewać za ten żart ^^ Wieloczęściowe EunHae.. jestem w niebie, sialalala <3 + Ale jednego po po prostu nie rozumiem. Ja wgl nie wiem jak Ty możesz tak pisać. Trzeba mieć naprawdę bujną wyobraźnię, by rozgadywać takie bzdury. To takie szczeniackie, dziecinne i Bóg wie co jeszcze.. Chodzi mi o to, że Eunhyuk jest moim mężem, więc jak do cholery może być Twoim?! mwahahaha <3
    ++ Przepraszam za ten komentarz. Jest już późno, a mój mózg nie pracuje prawidłowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. A trzepnął Cię ktoś kiedyś? Nie? To ja właśnie idę! >.<
    Jak możesz mnie tak straszyć? !
    Czy Ty nie masz sumienia? ;_____;
    Nigdy więcej tak nie żartuj :C

    OdpowiedzUsuń
  3. Już miałam zacząć Cię pocieszać kiedy zauważyłam wielokropki i se myślę "niee, coś jest nie tak! To jakaś ściema!". Pacze i co widzę? Ściema. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam że nie zrobiłabys nam tego :-) Za bardzo nas kochasz ;* A tak serio to już gdzieś kilka razy spotkałem się z czymś podobnym do tego jedna pisarka yaoi wiele razy kończyła rozdziały w sposób... przez który ma się człowiek ochotę załamać bo ,,jak tak można" np ,,on nie może umrzeć" więc już mniej ufam tego typu... żartom
    Chociaż załamałabym się gdyby jednak to była prawda :\

    OdpowiedzUsuń