środa, 30 stycznia 2013

Liebster award...oh go why?


Dokładnie! Zostałam nominowana ZNOWU do Liebster Award. I to nie raz. Nie dwa a trzy razy xD Czyli to juz...piąta nominacja xD Z jednej strony to całkiem miłe ale z drugiej...oh god why?! xD Jakoż iż jestem niezmiernie leniwą osoba(no kto by pomyślał) zabrałam się dopiero dzisiaj za odpisanie na wasz pytania lecz także z dwóch innych powodów:
1. Dziś otrzymałam fajowy komentarz wiec mi się zachciało
2. Jutro gotuje przez cztery godziny lekcyjne marchewki wiec wybaczcie ale jestem lekko...zdezorientowana (KTO GOTUJE MARCHWEKI 4 GODZINY?!)

No nic to przechodzę do rzeczy.
Ekhm!
 ZASADY
      Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię
nominował.

Okey. Nominowały mnie:

Lecim z pytaniami! Najpierw od Kiko ki:

1.Jakie było pierwsza myśl, gdy słyszałaś K-POP?
O Boże…przez to że pierwsze obejrzałam SHINee ‘RingDingDong’ parodie, na początku słuchałam tylko parodii i uważałam chłopców za bardzo śmiesznych…i głupich xD
2.Jakie jest Twoje największe marzenie?
No cóż. Kategorie podzielę na dwie: możliwe do spełnienia, i te mniej możliwe do spełnienia.
Możliwe do spełnienia: Otworzyć cukiernie w które będę głównym cukiernikiem i baristą (oh yeah)
Mniej możliwe: Otworzyć cukiernie w Korei gdzie będą u mnie pracować przystojni Koreańczycy xD
3.Kto jest Twoim ulubionym biasem?
Ultra, mega biasem jest Eunhyuk (Super Junior) ale ostatnio Kris (EXO-M) coś go klepie sugestywnie po tyłku…(Gomili.Giza i jej porównania xD)
4.Co lubisz robić w wolnym czasie?
Pisać, piec, słuchać muzyki, czytać, udawać że umiem śpiewać po Koreańsku, udawać że umiem śpiewać, tańczyć (xD)
5.Kiedy miałaś okazję pierwszy raz obejrzeć anime?
O Jezu to było gdzieś w połowie drugiej klasy gimnazjum. Ah…To wszystko przez Miss.Alice xD
6.Jakie OTP jest Twoim zdaniem najprawdziwsze?
EunHae. Bez dwóch zdań. Oni są tak prawdziwi jak moje problemy psychiczne.
7.Masz rodzeństwo?
Uh…tak ;/
8.Co było powodem że założyłaś bloga?
Mój głupi mózg.
9.Co cię najbardziej w K-POPie denerwuje?
To że nic nie rozumiem, że tak dużo cierpień przechodzą zanim dojdą na szczyt. Że niektórzy fani są nie normalni. O Boże dużo by wymieniać.
10.Twój ulubiony film?
„Harry Potter i…” xD
11.Uprawiasz jakiś sport?
Walenie głowa w blat to sport..?

Teraz Risu xD

1. Jak wyobrażasz sobie moment spotkania swojego biasa/biasów?
O Boże to będzie straszne. Na pewno zapomnę jak się mówi, nie zemdleje ale mnie wciśnie w ziemie. Będę się gapiła na nich wielkimi oczami i poleci mi ślinka…A tak na serio to pewnie bym mocno im się skłoniła, przekazała podarunek i tyle bym ich widziała…ewentualnie przytuliła ^^ xD
2. Uczysz się układów z teledysków? Jeśli tak, to co już umiesz?
Uczę się. Na razie umiem trochę do B1A4 ‘Beautiful Target” i T-ara ‘Bo peep’ xD
3. Jak radzisz sobie z "dołami pisarskimi"?
Nijak. Wcześniej po prostu ból głowy mnie wykańczał(Tak, łeb mnie boli jak nie mogę pisać…bardzo) wiec pisałam co mi do łba wpadło. Całkiem bez sensu bez składu ale w końcu wpadałam na jakiś pomysł. Od kiedy mam grę Shake Super Junior wszytko stało się lepsze!(Boże to zabrzmiało jak reklama tabletek na gardło xD Albo proszku do prania ^^)
4. Jakie masz fobie?
Ja raczej się nie boje co brzydzę, wszystkich insektów, owadów włączając w to motyle i biedronki. Udaje że te dwa ostatnie w cale mnie nie obrzydzają ale tak nie jest xD To chyba tyle xD
5. Lubisz kabanosy?
O tak…nie ważne jak dwuznacznie to w mojej głowie zabrzmiało xD
6. Lubisz mleko?
Wielbie jak Krisu swojego Ace xD
7. Co robisz, żeby się uspokoić?
Idę na spacer i słucham muzyki. Czasem pisze albo piekę ciasto drożdżowe czy coś innego z drożdżami (Wytłumaczę, ciasto drożdżowe rośnie, wiec mogę je bić żeby nie wyrosło ^^ Polecam.)
8. Ulubione kpopowe zespoły?
Super Junior
SHINee
EXO
B.A.P
Big Bang
CNBlue
f(x)(Biedne xD)
9. Masz w domu jakieś rzeczy związane z Azją? Czyt. jakieś mangi, plakaty, płyty.
Mam jeden plakat, dużo hinduskich chust(ogólnie dużo różnych dziwnych rzeczy z Indii), dwie fajki wodne(jaram z rodzicami xD) Arafatki no i chyba tyle. I sprzęt elektroniczny (czyt. Tablet i telefony)
10. Jesteś przesądna?
Nie za bardzo ale w niektórych sprawach, tak.
11. Masz teraz ferie?
Skończyły mi się ;( TToTT

No i Nee-chan

1. Ulubiony zespół?
Jeden? Ugh…nie mam jedynie te co podałam u Risu.
2. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka?
Jeśli chodzi o koreańskich to moim ulubionym piosenkarzem jest Kyunhyun i Jonghyun (SHINee) a tak inni to…Matt Bellamy ^^
3. Kot, pies, tygrys czy panda?
Tygrys
4. Ulubiony kolor?
Czarny
5. Ulubiona liczba?
23 i 1
6. Język jakim chciałbyś/chciałabyś się posługiwać?
Angielskim. Ale tak…no na serio lepiej niż ojczystym ^^
7. Dlaczego założyłeś/łaś swojego bloga?
Bo stwierdziłam, że chowanie moich opowiadań tylko dla mnie jest bez sensu.
8. Jaki masz znak zodiaku?
Koziorożec
9. Ulubiona gra planszowa?
Chińczyk xD
10. Ulubiona potrawa?
Ryż, z sosem słodko- kwaśnym, z piersią kurczaka i czosnkiem.
11. Co chciałbyś/chciałabyś umieć robić?
Hm…chciałabym świetnie tańczyć.

Okey! To teraz ja nominuje blogi!
 http://polish-fansics.blogspot.com/
 http://taeminho-shinee.blogspot.com/
 http://troubles-maker.blogspot.com/
http://loveestillgoeson.blogspot.com/

I moje pytania:
1. Czym jest dla ciebie muzyka?
2. Co lubisz robić w wolnym czasie?
3. Twoje ulubione dzikie zwierze?
4. Dlaczego właściwie piszesz?
5. Co sprawia, że się uspokajasz?
6. Twoje najdziwniejsze nawyki?
7. Chciałbyś zamienić jakąś część siebie na inną?(np. jakąś cechę charakteru)
8. Jakie kraje chciałabyś najbardziej odwiedzić?
9. Twoje największe marzenie?
10. Umiesz dobrze śpiewać?
11. Jakimi językami się posługujesz?

Uff… w końcu! Chce tylko poinformować, że następna notka będzie prawdopodobnie o EunHae (Spokojnie Hakiri to nie będzie angst xD) wiec…proszę, czekajcie na to ^^
G.G

1 komentarz:

  1. Hej, dziękuję za nominację;] odpowiedzi czekają u mnie w poście Libster Award :}

    OdpowiedzUsuń