środa, 20 lutego 2013

Versatile Blogger Award



Nosz nie mogę xD Wy robicie to specjalnie prawda? xD Wredne wy xD No cóż... zostałam nominowana do The Versatile Blogger. Nominowała mnie Lemon Ace, Ji-Joon i Miss.Alice. Mimo wszystko dziękuję wam bardzo ^^ Kocham was; *



Zasady:
1. Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu.
2. Pokazać nagrodę "Versatile Blogger Award" u siebie na blogu.
3. Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie.
4. Nominować 15 blogów, które na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów

7 faktów z życia Gomili.Gizy:

1. Eh...nie ważne jak często się do tego nie przyznaję, jak bardzo się wpieram, jak mocno pokazuje jak jestem zboczona i to jakim jestem perwertem (no ale to przecież wiecie xD)jestem...romantyczką. Strasznie tego w sobie nie rozumiem. Nie znoszę tego ale taka jestem. Jestem tak strasznie cholerną romantyczką, że na swoim komputerze mam folder z opowiadaniami hetero które są tak romantycznie słodkie, że pewnie każda z was by się porzygała zanim dotrwałaby do połowy chociaż jednego.
2. Choruje na cukrzycę pierwszego stopnia od trzech lat. Od listopada posiadam pompę insulinową, która w jakimś tam stopniu ułatwia mi życie. Szczerze nienawidzę tego co mnie spotkało, tego że prawdę mówiąc przeżyłam chyba wszystkie ciężkie sprawy zdrowotne, które dotykając człowieka (miałem operacje, zatrzymało mi się dwa razy serce, potracenie przez samochód, wypadek samochodowy, omdlenie i zachorowanie na nieuleczalną chorobę). Można powiedzieć, że wszystko zaliczone aż strach się bać co jeszcze mnie czeka. Jednak z jednej strony niesamowicie się z tego cieszę...gdybym nie zachorowała nigdy nie zaczęłabym pisać, nigdy nie powstała by osoba o pseudonimie 'Gomili.Giza' i nigdy nie siedzielibyście tu by czytać moje zboczone opowiadania.
3. Jestem strasznie nieśmiała i naiwna. Kiedy już kogoś dobrze poznam potrafię gadać bardzo dużo ale jeśli widzę kogoś pierwszy raz na oczy...zapomnij, powiem ci tylko jak mam na imię i 'Cześć'. Potrafię zaufać w praktycznie każdemu tylko i wyłącznie ze względu na to jak potraktuje mnie podczas pierwszego spotkania co w brew pozorom nie jest takie łatwe. Jestem naiwna ale nie łatwowierna.
4. Na moich ścianach są wypisane cytaty, które mi się spodobały. Są napisane czarnym markerem a moje książki mam wpisane w duży zeszyt A4. Każda ma swój numer seryjny i kiedy je pożyczam zapisuje to w osobnym zeszycie.
5. Posiadam (aktualnie) dwie (działające) mp4. Jedną mam do noszenia ‘na co dzień’ a druga jest do spania. Ciężko mi zasnąć bez włączonego telewizora (nawet jeśli jest wyciszony) a tym bardziej jeśli w uszach nie mam słuchawek i nie leci z nich muzyka. Mimo iż uszy na samym początku strasznie mnie bolały szybko się do tego przyzwyczaiłam. I każda moja mp4 'do używania na co dzień' jest z tej samej firmy (Creative) i zawsze są to odtwarzacze 'ZEN' które pieszczotliwe nazywam 'Zenkami' (Zenek Senior, Zenek Junior, i Zenek Junior Drugi).
6. Prawdopodobnie jestem uzależniona od muzyki co ponoć uważane jest za realne zagrożenie w co osobiście nie wierzę. A...i od czekolady też jestem uzależniona. W to nie wątpię.
7. Dopiero od pięciu lat słucham muzyki stosowanej (czyli ogólnie zwanej przez ludzi 'muzyką'). Do dwunastego roku życia słuchałam tylko muzyki klasycznej. Uznawałam to jako jedyny gatunek muzyczny godny mojej uwagi. Posiadam wykształcenie muzyczne pierwszego stopnia mimo iż nie ukończyłam szkoły muzycznej. Gram na flecie poprzecznym, potrafię na skrzypcach, gitarze i fortepianie a chciałabym grać na perkusji, gitarze elektrycznej, harfie i saksofonie.

Ja pierdziele...ale się rozpisałam xD Aż się boje normalnie waszych reakcji xD Ale cóż...to internet wolno mi mówić (teoretycznie) co zechce xD Teraz mam nominować piętnaście blogów ale tyle nie znam wiec wypisze kilka, które znam xD

maknae
Lee Yui
JungHee Soo



Głosujcie, głosujcie na nowe opowiadanie! xD Widzę że TaeKai wygrywa na razie...nie wiem co o tym myśleć xD Do zobaczenia!
G.G

2 komentarze:

  1. Ten blog też chciałam nominować do The Verstile Blogger, ale widzę, że nie jestem pierwsza xd w każdym razie podtrzymuję tą decyzję i zapraszam do mnie: http://shininigff.blogspot.com/ c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za, drugą już, nominację.
    Dziękujędziekujędziekuję ♥

    OdpowiedzUsuń