środa, 1 stycznia 2014

Plany na 2014 rok

Witajcie w nowym roku kochani!
Tutaj nie będę się zbyt rozpisywać zapraszam do czytania mojego podsumowania TUTAJ a kto nie chce nie musi oczywiście. Zapraszam do zapoznania się z tym co mam w planach. :D

"Cursed Prince"



Opowiadanie napisane już dawno, teraz siedzi u mojej bety i razem pracujemy nad nim by je ulepszyć. Myślę, że powinnam go dodać najpóźniej w lutym. Bynajmniej mam taką nadzieję XD

Tytuł: "Cursed Prince"
Pairing: LaySoo (EXO)
Gatunek: AU, dramat, angst
Rating: PG
Opis: Zhang Yixing to młody książę, który uważany jest za kogoś idealnego. Mimo tego iż jest samotny a każdy kto sprawia, że się uśmiecha niedługo odchodzi. Yixing zawsze pozostawia po nich ślad. Tak samo pozostawił go Kyungsoo.

"You made a friend, I made a lover"



Opowiadanie, które chciałam napisać już wieki temu ale praca nad LISL mi nie pomagała. Już zaczęłam to ff jeszcze mam trochę do napisania i nie wiem do końca co to tam będzie się działo ale tak...w końcu coś z SJ xD Kiedy dodam? Sama nie wiem fajnie by było tak marzec - kwiecień, liczę, że szybciej :D

Tytuł: "You made a friend, I made a lover"
Pairing: EunHae (Super Junior)
Gatunek: romans, fluff, komedia smut(?)
Rating:-
Opis:-
Uwagi: pobocznie Kid!KaiSoo

Master(robocze)

Cóż mogę powiedzieć? Zaczęłam to ff, jest mega dziwne i myślę, że napisze jeszcze drugą wersje i z betą razem zdecydujemy co jest lepsze bo czekam na jej opinie dotyczącą tego co już napisałam. Jest to typ opowiadania które bardzo lubię ale nigdy go nie pisałam. Data dodania jest nie znana bo nie wiem czy w ogóle uda mi się to napisać tak jak chce.
Tytuł: Master (robocze)
Pairing: Główne: SuChen (EXO). Poboczne: LuKai, TaoHun, KrisSoo(EXO) oraz Jongkey i 2Min (SHINee)
Gatunek: obyczaj, alternatywna przyszłość, smut, romans
Rating: NC-17
Opis:-
Uwagi: B/D i Catboy

Prócz tych ff myślałam jeszcze nad kilkoma których szczegółów jeszcze nie znam:

HunHan: angst/dramat, smut (pomysł przyszedł za pomocą tego arta wiec można się spodziewać o co chodzi w fabule XD )

KaiSoo: fluff, smut (po protu chce napisać kaisoo ale nie wiem o czym XD)

EunHae: smut, smut SMUT (BARDZO CHCE! XD)

ChenKai: smut, fluff, romans, school au/ office au ( nikt nie chce mi napisać ff z tym pairingiem to sobie sama napisze ;-;)

To chyba tyle co do oneshotów. Oczywiście mam w planach w końcu skończyć "My Kitten" i ruszyć z jakąś kolejna wielopartówką. Słabo mi idzie pisanie "Hated Dance" a "Rehab" nawet nie zaczęłam mimo iż mam czasem milion pomysłów na sekundę XD
Szczęśliwego Nowego Roku ludzie kocham was! ♥
G.G

4 komentarze:

  1. Czekam na "Master" i mam nadzieję, że uda ci się to skończyć ;) Nigdy nie czytałam nic z ChenKai i jestem tego bardzo ciekawa, naprawdę czemu jest tak mało ff z Chenem w internecie ? Szczerze nad tym ubolewam :( I EunHae :-* Nowy rok dobrze się zapowiada :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nikt nie chce ChenKai napisać? ;-; ja chcem! ;;;;

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaisoo... Eunhae... czego mi więcej do szczęścia potrzeba ♥
    Jesteś wspaniała. Rano przeczytałam Master i do teraz mam ciary. Jestem w trasie i jak jeszcze miałam internet w Austrii to zrobiłam screeny i chyba pięć razy to czytałam >< ♥♡♥♡♥ Kocham. Po prostu kocham.

    OdpowiedzUsuń