niedziela, 11 maja 2014

Attention please!


Ekhm ekhm.



Chciałabym ogłosić malutkie ogłoszenie.
To ogłoszenie pierwotnie zaistniało już dość dawno bo 9 miesięcy temu Tutaj.
Zauważyłam jednak że niektórzy " nie załapali" co się zmieniło w moim blogu. A zmieniło się całkiem sporo.
Chciałabym na serio bardzo mocno prosić was byście uważnie czytali. Jeśli już wchodzicie na podstronę "Poczekalnia" i zauważacie że na dole w komentarzach są zamówienia, bądźcie tak łaskawi i przeczytajcie kilka ostatnich. Bo tam wyraźnie pisze że już nie pisze na zamówienia i bez sensu jest ich składanie. Na serio ja rozumiałam kiedy pisaliście jeszcze zamówienia 2-3 miesiące bo przeorganizowaniu bloga ale żeby pisać je po 9 miesiącach?
Kiedy widzę tylko taki komentarz jest mi smutni, denerwuje się i zwyczajnie mnie to irytuje. Bo ile razy mam wam tłumaczyć że , nie "nie stworze wam pairingu" (w ogóle wtf jak i z czego mam stworzyć ten pairing? Z papieru czy jak?) nie, nie "będę tak miła i napisała" i także nie, nie "podejmę się wyzwania" bo po prostu nie.
To jest już denerwujące jak ktoś, nie wiadomo skąd wchodzi na mojego bloga i nawet nie wiem skąd mu do głowy przychodzi fakt ze napisze mu fan fiction na zamówienie. Bo co? Bo zobaczył stare zamienia z przed roku prawie że? Czy może zobaczył że kiedyś prosiłam o składanie zamówień? KIEDYŚ.
Teraz jest teraz,. nie pisze na zamówienie i nie wiem czy jeszcze kiedyś do tego wrócę.
Może tak, bo czasem nad tym myślę. Ale jeszcze nie teraz.
Wiec proszę uszanujcie mnie i nie składajcie już zamówień, czytajcie uważnie i po prostu wchodząc na bloga orientujcie się czy możecie składać zamówienia.
Uh...na serio...



Tyle ode mnie...widzimy sie kiedy opublikuje jakiegoś ff.
G.G

3 komentarze:

  1. We love ya, our GG master! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No naprawdę niektórzy po prostu nie umieją czytać. Naprawdę ci współczuję ~ Sama napewno bym się lepiej nie czuła. .-. Więc fighting ~ Czekam na powrót ;3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że otwarcie napisałaś o co ci chodzi. Ludzie czasem są na prawdę denerwujący.
    Ogółem twój blog jest baaaaaardzo dobry. Genialny! :) Będę starała się odwiedzać na bieżąco, chodź wiadomo, że nie zawsze będę miała tyle czasu.
    Jeśli pozwolisz, to zostawiam link do siebie, może wpadniesz. :)
    http://psychiczna-pulapka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń